Relacje livestream z eventów

Obecnie film reklamowy jest jedną z najskuteczniejszych form medialnych, która w zwięzły sposób przekazuje konkretne informacje, oddziałując przy tym na psychikę i emocje człowieka. Jeszcze lepsze efekty przynoszą relacje livestream z wszelkiego rodzaju eventów zrealizowane przez profesjonalistów z firmy Filmowa. To, co nadawane na żywo, co dzieję się w tej samej chwili, w której my oglądamy to w telewizji lub internecie, ciekawi nas, daje poczucie uczestniczenia w ważnym i interesującym z naszego punktu widzeniu wydarzeniu.

Pomysł przede wszystkim

Świetny pomysł to zdecydowanie najważniejsze ogniwo, dzięki któremu spot ma szanse wyróżnić się na tle przeciętnych filmów reklamowych. Forma wideorelacji musi więc być przemyślana nawet w najdrobniejszym szczególe, realizowana według oryginalnego pomysłu. Widz ma się poczuć tak, jakby był w centrum wydarzeń.

Metoda produkcji a charakter wydarzenia

Technika produkcji relacji livestream wynika w zasadzie z charakteru ukazywanych w niej wydarzeń. Materiał może więc przybierać formę filmów promocyjnych eventów, a równie dobrze krótkich reportaży, których celem jest dokładne odzwierciedlenie atmosfery. Stąd wideorelacja z dużej imprezy muzycznej będzie zupełnie inna niż nagranie z branżowej konferencji czy targów. W obu przypadkach warto jednak zadbać o odpowiednie zabiegi operatorskie i filmowe, dzięki którym nabierze nowego wymiaru (np. ujęcia z wysokości lub dodatkowe stabilizatory ruchu kamery). Jak czytamy na www.filmowa.pl niezwykle ważne jest również oddanie dźwięku w wysokiej jakości.

Montaż wideorelacji

W zależności od rodzaju eventu relacje livestream cechują się różną dynamiką. Dla wideo z koncertów i innych imprez muzycznych odpowiedni będzie dynamiczny montaż zdjęć. Natomiast dla nagrań z wykładów czy też konferencji o bardziej stonowanym charakterze lepsze będą nieco wolniejsze ujęcia.