Druk plakatów

Plakaty – doskonała forma reklamy

Plakat – nawet w dzisiejszych czasach, w których najpopularniejszym środkiem przekazu jest internet, pozostaje doskonałą formą reklamy, ciekawym sposobem na przedstawienie informacji lub dotarcie do dużej grupy odbiorców. Kolorowy, przyciągający wzrok plakat sprawdzi się świetnie w wielu, bardzo różnorodnych, sytuacjach. Dobry plakat charakteryzuje się przede wszystkim siłą przekazu. Ma być nie tylko estetyczny, ale również oddziaływać na odczucia, emocje i przemyślenia odbiorcy (jest to szczególnie ważne w kampaniach społecznych). Aby jednak plakat mógł spełniać swoją funkcję, musi być nie tylko ciekawie zaprojektowany, ale również starannie wykonany. Oferujemy zatem najwyższej jakości druk plakatów: w atrakcyjnej cenie, z zastosowaniem doskonałych materiałów. Dbamy o to, aby każdy z naszych klientów otrzymał produkt adekwatny do jego potrzeb – do każdego klienta i każdego zamówienia podchodzimy indywidualnie.

Jakość i cena

Plakaty drukujemy na wysokiej jakości białym papierze kredowym. Stosujemy różne rodzaje papieru – podstawowym, stosowanym w większości przypadków, jest papier kredowy 130g. Dla bardziej wymagających klientów i zamówień, przy których niezbędna jest najwyższa jakość, przygotowujemy plakaty wydrukowane na papierze kredowym 170g. Papier ten przepuszcza mniej światła, co sprawia, że druk wygląda na nim lepiej, kolory są dokładniej uwidocznione, również trwałość plakatu jest nieco większa. Cena wydruku na papierze kredowym 170g jest wyższa, niż cena wydruku na papierze kredowym 130g, różnicę w cenie z nawiązką wynagradza jednak zauważalna na pierwszy rzut oka różnica w jakości obu wydruków. Nie oznacza to przy tym, iż druk na papierze 130g jest niskiej jakości – dokładamy bowiem wszelkich starań, aby każdy wydrukowany przez nas plakat spełniał wszystkie oczekiwania zamawiającego.

 

Realizujemy zamówienia na plakaty w różnych rozmiarach – najmniejszym dostępnym formatem jest format A3 (297×420 mm), największym zaś B0 (980×1380 mm). Cena plakatów jest uzależniona od wybranego przez klienta formatu, jak i od ilości zamówionych przez niego plakatów. Ponieważ dbamy o indywidualne podejście do każdego z klientów, z pewnością uda nam się dobrać najlepszą możliwą opcję dla każdego z projektów. Nie zawsze „większy” oznacza jednocześnie „lepszy” – jeśli plakat będzie zbyt duży, może pojawić się problem ze znalezieniem odpowiednich miejsc, w których można go później umieścić. Zbyt mały plakat będzie z kolei niezauważalny, a na większej przestrzeni nie będzie w wystarczającym stopniu przyciągał uwagi odbiorców. Najlepiej jest znać docelową wielkość plakatu (przynajmniej w przybliżeniu) jeszcze na etapie projektowania grafik, które mają się na nim znaleźć – na niewielkim plakacie nie należy bowiem umieszczać wielu drobnych szczegółów, ponieważ staną się one dla odbiorcy zupełnie nieczytelne.